Ei taida pelkästään korkin ottamalla nähdä, ellei purista samalla huohottimen letkua kiinni.
Takarunko on aika altis mätänemään, varsinkin äänenvaimentimen vierestä, akselin ylityksen tienoilla.
Teet vaan normi lenkin missä kaikki vaihteet käy päällä.
sitten kokeile pysyykö pikkupuoli päällä, aja eteen päästä kaasu ja taas kaasua.
Lukot jos on kokeile meneekö päälle, jossain liukkaalla alustalla mielellään niin näät.
Näissä yleensä vaan siirto tanko jumii, =halpa crc ja sorkkarauta.
Ja kun ryömit auton alle niin testaa vielä pinjonien välykset.
Eli kardaanin akselin päästä heiluttelet, jos yli 2mm tinkaa 400e per pää
Helmoja ja taka helmoja voi koputella, samoin etupäästä korin ensimmäiset kiinityspisteet.
Taii oikeestan kaikki kiinnityspisteet