Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.01.2012, 20:46
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paavo Näytä viesti
Aihetta sivuten, kokemuksia/suosituksia Deal extremen otsalampuista? Mun tarpeeseen:

- 18650 tai sillä lyhyemmällä CR123A ladattavalla akulla (kun niitä on jo ennestään), 1-N kpl
- koko hoito päähän, eli ei erillistä akkukoteloa esim. vyölle kiinnitettäväksi tai taskuun
- PALJON VALOA, mieluiten vain 2-modea (hi/lo) ja OFF, morsetusta tai stroboa ei tartte
- pitää kestää enemmän olosuhteitä (kylmää/kuumaa/vettä/kuraa) kun sitä käyttävä henkilö
- mielellään myös hanskat kädessä käytettävä, eli katkaisin mallia rähmäkäpälälläkin toimiva

Mikäs se BJ-40/76 käyttämä malli (SKU?) on? 3-hihnainen OK, säädettävä valokeila mun
käytössä ehkä enemmän miinus (hajoaa kuitenkin), mutta ei välttämättä mahdoton.

-Paavo
olikohan tuo SKU 94848 ? toki mulla tuo päällimmäinen hihna jatkettu, ei meinannut yltää kun tuo pää taitaa olla xl kokoa

Ja takaraivolla olevassa paristokotelossa myös pieni punainen valo taaksepäin, mulla jesarilla peitetty.
muutenkin tehty pikkasen raskaammin kuin nuo pienemmät, joista niistäkin n. 5 erillaisesta kokemusta, mutta ne pääsääntoisesti kuumu liikaa ja mekaanisesti hajosivat luvattoman helposti.
tuo iso akku ja osin alumiininen runko suht hyvin tasapainossa, pysyy päässä "joka" tilanteessa.
Alunperin meinasin pistää toisenkin akun tuohon koteloon, mutta kun teippasin sen siihen ja riuhdoin päätäni, niin ei pysynyt kohdallaan, ja nytkin kestää täysteholla ja 2500mAh akulla kirkkaana niin pitkään kun viitsii...
Tuosta on uudempi led-versio, mutta tuossakin valoa niin paljon, että jos jotain pientä putoaa lumeen, niin tulee pudotettua puoliteholle, ei silmät tykkää hakea pientä niin kirkkaassa

Tuo zoomi toimii vetämällä/työntämällä ja mulla kestänyt reilun vuoden ehyenä. Ja tippunut monesti maahan/lattialle.
Ja tuota zoomia tulee käytettyä esim. osoittamaan jotain kohdetta(siis esim. tuo tuo räikkäliina tuosta yläkulman kohdalta) tai sitten kun pitää katsella kaukaa jotain, esim merimerkkejä syksyllä.
zoomi sisässä valokeila mielestäni asiallinen, toki sais olla vielä laajempi, että sivuilla olevat kohteet alkaisivat valostumaan aikaisemmin päätä kääntäessä.

Paavo, kun kulet tuosta vierestä jatkuvasti, niin soita ja tule katsomaan...
Vastaa lainaten