Viestiketju: Mersu Geellä
Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 05.01.2012, 19:07
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Viestit: 1.564
Perusasetus

Rojekti etenee laajalla rintamalla eli perän loppumuotoilu on työn alla ja etuakseli kasaantuu uusilla ja olka-akselin kallistuma korjataan epäkeskopuslilla. Takaoven alareuna oli pehmoista sorttia, eli se piti uusia ja samalla pintapelti meni kanssa uusiin. No siitä on sen verran huötyä että vararenkaan kiinnitysreijät katoavat ja taas ruosteen määrä vähenee... Ovenkahva muutti myös pikkuisen paikkaa ihan vaan sen takia kun Risukärsä halusi...

Etuakselin kasaus on myös mielenkiintoinen rojekti kun laakerisarjan mukana tulleet tiivisteet ei luonnollisesti olleet käypäsiä ja muutenkin tiivisteitten koot ei ole niitä yleisemmän kokoisia. Pienellä etsiskelyllä löytyi riittävän lähelle käypäsiä tehvoja, navan sisäpuolinen tehva oli 502 valmetin alkujaan mutta sitä kun rälläkällä kavensi parimillii niin sopivuus on 100 rosenttista.

Olikohan HDJ Toitsun epäkeskopuslat löytävät paikkansa Mersun jakareihin itse tehtyjen sovitenholkkien kanssa ainakin teuriassa niitten antama säätövara pitäisi riittää sopivaan olka-akselin kallistukseen...

Jatkuu huomenna...
Kuvia kun ne on kivoja... niitä on lisää rohviilissa...

Vanha oven alareuna


Sama kohta kunnossa


Oven pintapelti ennen väriä.


Pohjavärissä


M24 mutterista sorvattu vetoakselin mutteri 36mm avainvälillä ja lukitusta varten sorvattu olake...


Epäkesko holkki mallia Offroadtarvike


Viimehetken tilannetta...

Viimeksi muokannut Patu925 : 05.01.2012 19:12 Perustelu: yksi kuva lisää
Vastaa lainaten