Lainaus:
quote:
Aika helevetin sairasta... Kuinkas monena yönä olet hiippaillut pitkin metsiä katselemassa "nuoria norjia wiccatyttöjä kietoutumassa yhteen mielipuolisissa perversioissa"..?? Antaa kietoutua, ei paljon mun persettä puristele..!
|
Raamattu sanoo: synnin palkka on kuolema. Emme me käy seurakunnan miesten kanssa huviksemme siellä metsässä, vaan kyllä olemme hyvällä asialla. Pyrimme pelastamaan nuoria saatanan palvonnan kurimuksesta. Se on kovaa työtä, harvoin palkitsevaa, mutta on ilo nähdä pitkän työn päätteeksi jokin näistä tytöistä jumalanpalveluksessamme mukana. Usein se vaatii väsymätöntä keskustelua vanhempien ja viranomaisten kanssa, ja jos jonkinlaisessa virastossa ravaamista, kun pakkohoitopäätökset tms. ovat vaikeita saada, eivätkä vanhemmat useinkaan enää jaksa paholaisen riivaaman tytön eteen paljon tehdä. Vapaaehtoistyötä se on, lähes ilmaiseksi teemme.
Lainaus:
quote:
Sitäpaitsi, kuvailemasi tytöt olivat mitäluultavammin jotain ihme teinipeelowiccoja joilla ei ole asiasta mitään hajua... Menisit joskus katsomaan AITOJA wiccoja, tuskinpa siellä näkisit mitään mielipuolisia perversioita..
|
Valitettavasti olen kyllä joutunut perehtymään "aitojen" wiccojen touhuun, ja se on joka kerta vähintään Jumalanpilkkaa, ja palvonnan kohteena on nimenomaan naisen sukuelin. Wicca"uskontoa"han ei hyväksytty uskonnoksi Suomessa, kuten ei missään nimessä kuulu hyväksyäkään, sillä se johtaa aina turmioon.
Lainaus:
quote:
Mutta kuulostat np selvästikkin sellaiselta rasittavalta kiihkokristittyjokapaikanhöylältä että ihan ällöttää. Anna ihmisten tehdä mitä haluavat, olen kristitty mutta eroan kyllä heti kirkosta kun täysi-ikäiseksi tulen, ärsyttääkö..?? Enemmin lesboilen metsässä kuin olen tuollainen kiihkoilija...
|
Mitäs jos kävisit kokeeksi seurakunnassa jumalanpalveluksessa ja tutustuisit oikeaan Jumalaan, Jeesukseen. Ethän voi tietää, jos vaikka löytäisitkin totuuden, kun vaan kokeilet. Sitäpaitsi, vaikka olisitkin epäileväinen, niin eihän siitä ole haittaa, jos voit kuitenkin Jeesuksen sydämeesi ottamalla välttyä helvetin ikuiselta kidutukselta.
Niilo Paasivirta
http://www.co.jyu.fi/%7Enp/