Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hompppa_
Entäs se kitkalukko ja sen kiristys? Kyllähän joku on senki tehny vai? 
|
Kiinnostas itseänikin tämä. Ilmesesti monesti riittää kun laittaa yhden kitkalevyn pakkaan lisää, tai shimmilevyn. Itselläni olisi tarkoitus saada takaperän kitkalukosta melkein 100% lukko mutta kuitenkin hiukan sitä tasauspyörästö ominaisuutta säilytettyä.
Täytyy aukoa tuo perä joku päivä kun talliin pääsee.
Mites muuten sopiiko noi takaperän roippeet etuperän sisään? Mietin vaan kun tuolla 4x4Garagessa näkyy olevan LSD-lukkoperä eteen myynnissä, että liekkö toi toimiva ratkaisu?
Tietenkinhän tuolla saa jyrkässä ylämäessä keulan valumaan ei haluttuna hetkenä takaisin alamäkeen ja auton katolleenkin.

Vaatii varmaan vaan totuttelua ajaa.