Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 02.01.2012, 21:46
JEEPV8 JEEPV8 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.04.07
Sijainti: jkl mlk
Viestit: 30
Unhappy

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Mikäs kone nyt olikaan kyseessä? 4.0 suora kuutonen, 2.5 nelikko vai V8?

Tää kun kaikesta päätellen on kuitenkin ruiskupeli, niin aloita lukemalla vikakoodit.. niitä voi olla muistissa pitkä lista vaikkei moottorin vikavalo palakkaan. Kyllä tuo minun korvaan joltain anturivialta kuulostaa, vaan vikakohtia sitten voi olla useita

Nuo epämääräiset sammumiset ja ei- käyntiinlähdöt viittaa toisaalta CPS:n vikaan, eli se kampuran asentotunnistin. Ne kyllä yleensä hajoaa niin, että kerrasta poikki ja sitten ei inahdakkaan. Itselläkin kaksi Jeeppiä hyytynyt samalla lailla Jos on rikki niin kone ei saa silloin kipinää. Joskus olen noilla jenkkifoorumeilla ainakin lukenut tilanteita missä on kone oireillut vähän samaan malliin ja sitten hajonnut CPS. TPS myös aiheuttaa kaikenlaista hauskaa käyntiin ja yleensäkin koneen toimintaan. Toisaalta sen pitäisi oireilla myös jatkuvasti (mm. oudot vaihdot/ ei vaihda jos on automaatti, yms..).

Mutta, aloittaisin tosiaan vikakoodeista.
Koneena 4l kutonen vm 96

Ei anna mitään vikakoodeja

Tps on myös vaihdettu

Onko tuo hall-anturin vika mahdollinen?

Esim. Matka-ajossa kun tulee johonkin mäkeen niin kierrokset seilaa, ei vedä silloinkaan tasakaasulla tasaisesti. Eikä tuo nyt näytä toimivan oikein mitenkään muuten kuin pienillä kierroksilla, tänään tuli huomattua
Vastaa lainaten