Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 02.01.2012, 11:20
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Tässä kun on hyvää aikaa haaveilla ja pyöritellä kivoja ajatuksia niin Jeep Wrangler on alkanut kutittelemaan takaraivossa, onko noissa vuosimalleissa paljon eroa jos puhutaan jostain 90-91 tai 95-97 malleista, onko ihan samaa kamaa vai onko jotain eroja.

Koneitahan noissa on 4.0 ja 2.5, oliko niin että automaatti tuli tuon 4.0 kanssa.
Pärjääkö tuolla 2.5 miten ?
Aika paljonkin eroa, YJ:t on vankkurinjousilla ja TJ:t kierrejousilla. Vanhemmissa YJ:sä on on vielä ihan kaasarikoneet (4.2 litrainen) tai yksipisteruisku, uudemmat monipisteruiskuja. Itse suosittelisin TJ:tä jos vain rahkeet riittää, ei tartte heti olla kaikkea muuttamasta alustassa ja koneissakin vähän paremmin ruutia verrattuna vanhimpiin.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Superlon Näytä viesti
Tehoja tietysti on vähemmän, mutta toisaalta manuaalikoneellisissa malleissa perävälitykset on maastoon sopivammat jo vakiona.
Ei se 2.5 litran manuaali jaksaisi kunnolla liikkua niillä 4.0 +AW4- paketin välityksillä. Ne tiheät perät on juuri vähäisemmän tehon ja laatikon välitysten takia 4.0 + 5-v manuaali niin perät onkin varsinaiset aavikkoversiot, ei todellakaan tiheät välitykset. Sama koskee Wrangleriakin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten