Niissäkin on yhtäpaljon eroja merkkien välillä kuin esim. saksalaisissa autoissa, trabantissa ja mersussa.
Ja sitten siellä kiinassa tehdään vissiin 2 päivästä työviikkoa, kun noita maanatai kappaleita niin paljon
Kurjimmillaan nuoiden kaasarit ei kestä suomalaista bensaa, ja muoviosat ei kestä pakkasta. sähkölaitteiden kosteuden kestävyys yleensä myös heikko.
Kulutus yleensä paljon suurempi kuin vastaavan hondan.
Maalit ja muoviosat eivät välttämättä kestä jatkuvaa auringonpaistetta.
Ja valmistusmateriaalit vaihtelevat eräkohtaisesti, kahteen samanlaiseen mönkkäriin olen hitsannut pakoputkea, toisen hitsaaminen onnistui niin kuin pitääkin, mutta toisen putki oli niin paskaa rautaa, että en meinannu saada tarttumaan ollenkaan (sula ei meinannut tarttua ollenkaan, olikohan pakari tehty vanhoista muuntajalevyistä...)
Mutta kun kysyy hondan hintaa, niin voi ostaa 2 kpl noita kiinalaisia, ompahan varamoottori olemassa! kannattaa testata se varamoottorikin, ja säilyttää bensattomana kuivassa....
Ja sitten tuota 95E10 ei kannata käyttää ollenkaan.
Itse pistän bensansäilytysaineen (sitä motonetin annostelupullossa olevaa)kaikkeen kanisteribensaan, tuo nykybensa menee huonoksi jo muutamassa kuukaudessa.
Ja yritän muistaa käyttää noita bensakoneita useamman kerran vuodessa....