Jos pitkäaikaista autoa etsit
Niin tuohon hintaluokkaan löytyy todella hyviä hj-61:siä
Unelmatapauksessa vähän ajettu, viimmeisiä pyöreälamppuisia oleva ja ruosteeton.
Noissa nelivalokeulaisissa huonommat lyhyet valot.
Ja tuo turbo on pienempi kulutukseltaa ero varmaan litran-pari maantiellä
"tyyppivikoja" on vaihdelaatikko, joka pitää laakeroida suurin piirtein puolen miljoonan välein ja jos hj-61:llä vedetään isoa kärryä vitosella, niin paljon useammin, ja yleensäkkin pienillä kierroksilla vedättämällä laatikko kärsii.
Toinen ongelmapaikka on lukkojen vivustot akseleissa, pitää herkistellä muutaman vuoden välein.
Ja tyyppiviaksi voidaan laskea jousitus, mutta jos pintakovuus ei haittaa, niin ok, toki virittelemällä saa parannettua paljon
Ja jos vielä pikkasen laajentaa skaalaa, niin hdj-80 (miksei hzj-80?) niin alkaa saamaan tuolla 10 ke:lla hyväkuntoisia, kohtuullisesti ajettuja autoja, mutta arvokkaampia korjata kuin tuo hj-61.
Ole tarkka noiden ruosteiden suhteen, varsinkin jos et itse pysty/halua tehdä niitä peltihommia.
|