Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja santikko
mä koitin just ostaa tampereelta renkaita, maksoin niin piti paketin lähtee. ei kuulunu niin kyselin. kaveri oli kuulemma myynyt ne jo, pyyteli anteeks ja lupas rahat palauttaa. sen jälkeen ei oo yhteydenottoihin vastannu. no, rikosilmotuksen tein viikkositten. onkohan sama jamppa? satakakskymppiä sinne meni, ei oo iso raha mutta minä en oo töitä tehny sen takia että rahotan jonku vastuutapakoilevan jullin viikonlopun soidinmenoja. perkele.
|
Vähän helpottaa- suoranaista rahallista tappiota ei tullut tai ole tulossa- "keskustelu" tuotti tuloksen että jeppe maksoi 100e tilille rahdeista! Eli 2 pvä lähtevät takasin tulemaan, soittelin Tre matkikseen.
Käsittämätön juttu, eli makso mieluummin satkun kuluihin, ja jos aatellaan niin n 50 e ois ollut ulos-saanti hinta kalliimpi siellä siis. Oli satasen sovittu hinta niille renkaille, ja 70 kg oli paino niin tekee n 50 rahdit ja osoitekortit ja asemamaksu mitä ne perii(yhteensuuntaan). Hullua hommaa... vajaa 50 lisää niin kaveri ois saanu renkaansa kun niitä tuntu tarviivan, veljensäkkin mukaan tuo konna omistaa bmw e34 ja alla kesärenkulat.
No- ei kukaan tarviis 15´´ bmw e 34 korisen ajettavia talvirenkaita peltivantein, jos olet vaihtamas autoo niin tuuppaa nämä mukaan tai tosiaan ihan ajokelpoiset renkaat, pintaa on ja nastojakin, menee hyvin vielä. Sais hakee sieltä 50 e sarja, eli ei tarttis palauttaa takas tänne, ja toi on maksanut mulle sen 100e , eli edestakasen rahdin, niin minulle oisi +-0 tilanne. Yv tä jos kolahtaa.
Mahtaako olla sama heppu eli mulla on nyt sun rahat?? Voi näitä...