Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L
Ei noi ihan niin pahoja mun mielestä ole, kyllä kaikissa on jotain tuntoa ollut sentään ohjauskessa. Hauskinta näissä on se, että ainakin omaan makuun molemmissa XJ:ssä ja ZJ:ssä on ohjaustuntuma ja käytös parantunut kun on hieman korottanut autoa, saanut vähän tymäkämmät iskarit alle ja rengastukseksi jotain isompaa/ leveämpää sopivasti levittävillä vanteilla. Raidevälin kasvu on selkeästi vaikuttanut positiivisesti.
Keskialueen tunnottomuus on kyllä tuolla XJ/MJ/TJ/ZJ "inverted- y" ohjauksella ihan tosiasia, ja ohjauksen huonoutta lisää se typerä ominaisuus että auraus muuttuu joustoliikkeen mukana. Ei se kuitenkaan ole niin paha etteikö sen kanssa voisi elää. Ainakaan omat kolme Jeeppiä ei ole ollut mitään "caprice classic"- tyylisiä yhden sormen ohjauksia missä ei ole mitään tuntoa. Kuten sanottu, ei ne mitään saksalaisia mutkatie- autoja ole, mutta ei ihan paskojakaan. Se mitä on muista maastureista kokemusta niin ajettavuudeltaan ei oikein voi kehua kuin uudempia risukeulaisia - on ne sitten toitsuja, jeeppejä, mitsuja tai mitä vain..
|
Juu no ei vanha hoojii tai patrollikaan mikään nautinto ole ollut, hoojii kyllä kymmenen kertaa mukavampi kun patrolli mutta lähtökohtaisesti ei henkilöauton luokkaa tietenkään. En tiedä sitten johtuisko noista pienistä renkaista että tuntui niin oudolta, käsittämättömän hätäsiä liikkeitä vaan sain aikaiseksi

Nuo penkkien pehmeydet nyt niin haitaksi ole, kunhan istutaan suorassa eikä kyljellään.