Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja keltsi
Tuossa omassa -92 XJ:ssä näyttää peräöljyt tulevan ulos toisen jarrurummun kautta.
Kuinkas helppo homma on vaihtaa noi vetareiden tiivisteet? Ja kannattaako/joutuuko ulommat laakerit vaihtamaan samalla? Kuinkas vetarit lähtee irti, ihan vaan vetämällä?
Tietäisi vaan hommata tarvittavat osat valmiiksi hyllyyn odotelemaan sopivaa hetkeä... Akseli on D35 alkuperäisellä kitkalukolla.
|
-akseli ilmaan
-pyörät ja rummut irti
-peräkoppa auki
-ristitappi pois
-pari pikkupyörää pois
- työntää vetaria sisällepäin
-c-clippi pois sieltä murikan sisältä
-vetari ulos
-stefa ja laakeri irti (iskuvasara on rock)
kun alottaa purkaan niin vaihtaa sitte samalla vaivalla molemmin puolin, vuotaa se toinenki pian kummiskin
laakerit kannattaa samalla vaihtaa jos on vähäkää enemmän ajeltu
-putsaus ja kasaus