Viestiketju: Mikä bensa maasturi?
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 28.12.2011, 00:18
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Riippuu mitä sillä meinaat? Alustat on amerikkalaisia molemmissa, penkit on pehmeähköt ja ohjaus melko kevyt - sitä tosin voi vähän ruuvata tiukempaan suuntaan simpukasta jos siltä tuntuu.

Toisaalta, mitä nyt ainakin itse olen noita XJ:tä ja yhden ZJ:n omistanut ja aika monia muitakin autoja, niin ei noi mitään yliveteliä tai ihan paskoja ole ajaa kunhan alusta ja ohjaus on kunnossa. Vanhemmissa XJ:ssä alkaa jo olla vieterit ja varsinkin takapakat aivan entiset, ja ZJ:n osalta vieterit voi olla kanssa huonona riippuen kilsoista ja käytöstä. Se yhdistettynä loppuunajettuihin iskareihin ja vähän väljään ohjaukseen tekeekin jo autosta ihan kamalan

ZJ kyllä on parempi ajettava ja vakaampi kulkemaan kuin XJ. Molemmista olen itse tykännyt vaikka enemmän tuo perstuntuma tykkää saksalaistyyppisistä alustoista ja ohjattavuudesta. Ei nuo mitään Bemareita ole ajettavuudeltaan, mutta onhan ne eriluonteisia autojakin

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten