Tee kompromissi! Itellä oli ihan samat pähkäilyt aikanaan, ja päädyin tähän ratkaisuun. Apuvieterit alle ja lehtiä pois, itellä 4 lehteä nurkassaan ja alkuperäinen pintakovuus on tiessään. Noilla bemmin vietereillä nousee kyllä reilusti, suorilla lateilla oleva soa korkeus taitaa tulla.. Taka iskarit eteenkin niin tulee vielä vähän ulosjoustoakin, vajailla latipakoilla joustaa vielä ulospäinkin.

Eikä oo yhtä kiikkerä kuin soa löysillä pakoilla, kardaanit ei ruvennut itellä täristämään ja traction bar ei täysin pakollinen sillä akselin alapuolelta kiertävä lati tukee akselin kiertymistä paremmin. Kallio hyppelyyn tai vastaavaan varmaan täysin pakollinen..Heh!
Toinen etukulma vaikuttaa ahtaalta mutta onnistuu!! Nousee kuitenkin reilusti, ja tuon mallin vieterit menee langat sisäkkäin joten ei paljon tilaa tartte. Jos rupeaa kiinnostamaan, voin laittaa kuvia tingeleistä mitkä itse survoin paikalleen. Takapää tosi helppo! Eikä tartte muutoskatsastella, apujouset saa olla!

Tuossa kuvassa alla 285/75 R16 ja ei tee tiukkaa, 35" menis varmaan hienosti vielä.
Ai niin! Ja ohjaustingeleille ei tarvitse tehdä mitään! Tosin säätää vain että auto kulkee ratti suorassa eteenpäin.. Ohjaustangon kulma muuttuu niin paljon että joutuu vähän säätämään, tankohan tavallaan sivusuunnassa lyhenee kun kulmaa tulee pystysuunnassa.. Olipas vaikeesti sanottu! Mut jos tarpeen voin pistää kuvajaisia. Iskarit oltava kunnossa tuon jälkeen, tulee pomppuisaa kyytiä muuten!
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/683/19122011399.jpg/]

[/URL]