Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 24.12.2011, 15:28
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeeper Näytä viesti
Eipä noissa ole erona muuta kuin että HO:ssa on täyttökorkki syylärissä, Kun Renixissä se on paisuntasäiliössä.
Onhan niissä muutakin, renixeissä on suljettu järjestelmä ja ho:ssa avoin. Jos vaihtaa toisentyyppiseen syylariin niin pitääpaisarikin vaihtaa sekä katsoa että syylarissa on oikea korkki että pysyy sopiva paine.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja leeman Näytä viesti
Näin ajattelinkin, eli semmosta vaan sitten tilalle. Tattista.
Huollon helpottamiseksi ja hintojen puolesta laita HO:n syylari. Tarttet pikkupätkän ohutta putkea paisarille ja uuden paisarin jostain. Itelle aikanaan ostin romikselta muistaakseni jonkun vanhan pikku- mazdan paisarin

Renixeissä noi paisarit välillä räjähtelee vanhuuttaan, kun on suljettu järjestelmä ja muovi hapertuu lämmössä.

Noi eBay/ nettipuljujen halpissyylarit tuntuu kestävän ihan ok, jos et jotain täysalumiiinista hiposyylaria ota niin muovipäädyillä ne kaikki halvemmat on kuitenkin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten