Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy
Ei.Tai voi sinne laittaa vaikka mitä mutta tulee turhan monimutkainen...
Nii se toinen puoli menee kyllä alipaineen puolelle mutta vaikka sieltä menisi joskus tiivisteetkin niin ne on halpaa korjattavaa vääntyneeseen auraan tai sylinterinvarteen, ja siitä aiheutuneeseen metallin irtoamiseen nähden.
Vaan empäs ihan varma ole vaikka se oikea shokki vena mikä noissa aurankäännöissä on , toimisikin noin, tai ainakin sinne päin...
|
Oikeaoppisesti se menee niinkuin jo sanoin, kunnollisessa (lue:kalliissa) venalohkossahan nuo karakohtaiset varot & imuventtiilit ovat sisäänrakennettuina.
Käytännössä toimii aivan niinkuin kerroitkin.
Asiasta toiseen:
Mulla on luultavasti jossain tallessa vuonna kivi&miekka microsoft worksilla tehty alkeellinen taulukkolaskentapohja hydrauliikan peruslaskuja varten, voin antaa sen jakoon jos sen toteutuksesta ei tule negatiivista palautetta