Viestiketju: Suska "Tuska" 410
Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 23.12.2011, 21:16
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.425
Cool

Suska "Tuska" 410


Jep, eli tommonen saapu tänää pihaa. Koitetaa siitä tehä semmonen suht kevyt tönkijäinen...

Kohtuu hyvä aihio, on speksit:

snorkkeli
soa
lukkoakselit (paineilmalla)
kromon murrokset+vetarit
työvaloo
kompura
vinssien pedit
panssari
31x10,5 R15 pyörät
yms...


Tarvis vielä:

jakiksen välitys
kone
automaattilaatikko
kaaret
isommat akselit? (+lukot)
vinssi(aluks riittää yks)
ISOMMAT PYÖRÄT(33x14R15 bogger )

Tää lista onki jo loputon, mut noilla alkuu...

Eli koneeks on pariki vaihtoehtoa mielessä:

1) MB 2,3 bensa +MB automaatti, koneen paino 118kg
2) MB OM601, 2-litranen dieseli turbolla, +MB automaatti, kone painaa 140kg
3) vakio GM 327, + TH350/400 (ei enää niin leimapeli)

Kaikki riippuu oikeestaa siitä, että mitä toi onneton litranen kone painaa? Jos ei saa edes tota OM601- konetta painon puolesta kilpii(tällöin Suzukin koneen paino pitäis olla yli 110kg??), niin sit on melki sama minkä koneen noista veivaa keulille... Joo, ja tiedän et vaihtoehto 1 menee tehot yli, mut porataa vaikka mäntii reikiä et tehot alenee/vast... Se olis vaan kevyin motti noista. Dieseli olis eniten lähellä sydäntä, mut olis toi kasinki sävelet ihan kivat Suskassa...

Tai sit jos olis jotai muita vaihtoehtoja, niin saa heittää ajatuksia ilmoille!
VAG, olis yks, mut tomaatista ei nyt tingitä.


Että tämmösiä ajatuksia tähän loppuvuotee.

__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten