Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rotpal GR
Päivitellääs tätäkin vaihteeks
Eli vuoden verran ollu tuo kippo ny mulla ja siitä kun sain suurimmat mätähommat tehtyä ja auton ulos tallista niin 50 tuhatta on tullu kilomeetrejä mittariin siis helmikuun lopusta... Kesällä painittiin käyntiin lähdön kans ja syöttö pumppu vaihdettiin mutta vika sitten imu puolella. Muuten on toiminu helvetin hyvin (koputetaan puuta).
|
Moro, mulla on ton oman Gr:n kans vähän samanlaisia ongelmia, eli osaatko kertoa millanen vika ja miten se sieltä imupuolelta löyty??? Oon kesän lepuuttanu hermojani ton projektin kans, mut nyt se ois saatava ajoon.
Kun mulla ongelma on ton oman laitteen kanssa se, et nyt kun siinä on uudet suutin kärjet(minkä takia alunperin alotin rempan) niin se ei meinannu millään enää startata ja kun hinattiin käyntiin, niin ei kuitenkaan jaksanu tyhjäkäyntiä käydä(kierroksilla sai kyllä pidettyä käynnissä). Epäilykset kohdistuu juurikin pumppuun, mutta kun se toimi ennen remontin alotusta täysin.??
Onko nyt niin, että vanha pumppu ei jaksa avata uusia suuttimia, vai onko siellä imupuolella joku vika ettei saa ainetta tarpeeks?? Ilmattu se on moneen kertaan ja vähän aikaa oli kirkkaat letkutkin kiinni, että näki kulkeeko ilmaa.
Kiitos jo etukäteen, jos vaan jotain apua löytys..ja hyvät joulut!