Eli mielessä nyt vahvasti tehä SOA samalla berttaan kun tekee levyjarrut ja tehostimen.
Muutama kysymys kaipaa vielä parin päivän vanhojen keskustelujen kahlaamisen jälkeen mielipiteitä. Autosta tarkoitus tehdä kuitenkin melko matala niin ajattelin poistaa lehdistä lateja. Vakiona tais olla 7 latia (edessä) 4 ois varmaan aika sopiva.
Takapäässä kannattaako pinjoni kääntää kohti jakista, vaiko antaa olla alkuperäisessä asennossa?
Etupäässä kumpi parempi?
Vaihto ehto 1. Cut & turn eli pinjonin kääntö kohti jakista ja käyttää normi kardaania.
Vaihtoehto 2. Pitää akselin orkkis asennossa ja laittaa tuplanivelkardaanin.
Eteen ajatuksena tehdä samalla riippujen kääntö taakse ja luultavasti kääntää jouset jolloin saisi vähän pitemmän akselivälin. Eikä tässä samalla myös etukardaanin kulmat paranisi.