Lainaus:
quote:
Minäkin ehdottaisin toiseksialinta kuviota, juuri sen porrastuksen takia, vaikka itse kokeilisin varmaan jotain vähemmän yksinkertaista ja ei jokaisella tai jokatoisella rivillä samanlaisena toistuvaa kuviota.
|
Ajattelin kyllä noudatta K.I.S.S.-periaatetta että tulee siisti ja tasainen kuvio.
Lainaus:
quote:
Kun aika paljon ajelet (?) maantiellä, kannattaa varmaan jättää keskelle kantavaa yhtenäistä pintaa pikitien kulutusta kestämään, etenkin ristikudosrenkaassa.
|
Jep, niin ajattelin myös, vaikkei noita maantiekilometrejäkään nyt tulekaan kuin jotain 10tkm vuodessa...
Lainaus:
quote:
Toinen asia mitä olen pohtinut on että miksei maastoautoonkin (kuten maastopyöriin, traktoreihin, high-end urheiluautoihin yms.) sopisi erilaiset kuviot eteen ja taakse, vähän kunkin akselin tehtävän mukaan. Edessä sivuttaispito on minusta takapäätä tärkeämpää ohjautuvuuden takia, ja takana voisi olla paremmin pitkittäin pitävä kuvio. Nyt olisi mahdollisuus! Leikkuri vaan viuhumaan ja pioneerityötä tekemään!
|
...tai kuorma-autoissa, ja tuo Noktop 21:hän on nimenomaan kuorma-auton talvi[u]veto</u>pinta, eli takarenkaiden pinta.
Joo, ymmärrän mitä tarkoitat, mutten kyllä itse keksi miten noihin leikkelemällä saisi enemmän sivuttaispitoa... Lisäksi tosiaan tuo kierrättäminen voi olla aika oleellinen juttu jos lähtee tosiaan kulumaan kovemmin...
Joo mutta luulen tosiaan tekeväni tämän kuitenkin nyt mahdollisimman yksinkertaisesti. Vielä kun tuo Kare nyt kertoisi keksintönsä...
--
Antti R.
1978 HJ-45LP