Viestiketju: GR Patrol Rojektia
Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 22.12.2011, 17:38
Rotpal GR:n Avatar
Rotpal GR Rotpal GR ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 19.12.10
Sijainti: Siellä jossain metsässä
Viestit: 501
Perusasetus

Päivitellääs tätäkin vaihteeks

Eli vuoden verran ollu tuo kippo ny mulla ja siitä kun sain suurimmat mätähommat tehtyä ja auton ulos tallista niin 50 tuhatta on tullu kilomeetrejä mittariin siis helmikuun lopusta... Kesällä painittiin käyntiin lähdön kans ja syöttö pumppu vaihdettiin mutta vika sitten imu puolella. Muuten on toiminu helvetin hyvin (koputetaan puuta).

Caster puslat tuli vaihdettua syksyllä ennnen jahtikautta ja vaihdeltua öljyt. Nyt uskaltaa päästää ratista jopa irti 80-100 vauhdissa kun on uudet puslat. Myös panhardit nyt oikeissa mitoissa -----> vaikutti pirusti ajoon kanssa.

Valoa tuli laitettua keulille lisää Xenonien mallissa ja nyt näkee Myös BJ :n mekaaninen vinssi tuli haettua ja tarkoitus olis istuttaa se tuohon nokalle ja samalla tehä puskimet uusiin kuosiin...Samalla vois värjätä auton jonkun muun väriseks

Valojen lisäyksen johdosta ilmenny yks aika vittumainen vika... Kun tuuppaa kaikki valot päälle niin polttoaine mittari laskee samantien lähes nolliin ja ei palaudu takasin ? :O sama ilmiö ilmenee kun ajaa epätasasella tiellä ja auto heiluu niin esim. jos mittarin mukaan on ennen maastoa puolillaan niin mittari laskee heti perkeleesti kun auto alkaa heiluun ja vaikka seisois paikallaan niin kauan että pinta tasoittunu niin mittari jää sinne mihin on laskenut eikä palaudu

Kysymys nro kaksi. Ajettaessa nelivedolla yli 60km/h ja kun jalan nostaa kaasupolkimelta niin alkaa etupäästä kuulua helvetinmoinen jurina ja värinä ? taas kun lisää vetoja niin ääni häviää Pienissä nopeuksissa ei kuulu ylimääräsiä ääniä...

Sorge kun tuli vähän pitkä postaus mutta tänks että jaksoit lukee

Huomenna tarvii päivän valossa ottaa pari kuvaa nyky kuosissa
Vastaa lainaten