Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 22.12.2011, 14:07
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Juu se alipainheputki mikä sulla on kuvassa kädessä, menee muistaakseni ilmanputsarikotelon taakse, ei siis eteen ohjaamaan lämpöläppää. Sitä kyllä tarkoitin alunperinkin. Tuo rintapellissä oleva "egr- cat" on ttasen joku aivan ihme jälkiasennuspaska, tollasta siellä ei pitäis olla. Sen vieressä näkyy se vihreä MAP:in liitin mistä puhuin. Tuolla on taas jotain güntherin viritelmiä, eiks tää ollu tuontiauto?

EGR:n poisto renixistä on niin helppoa että putki pois, alipainekello pois, egr:n putken reikien tulppaus ja alipaineohjauksen poisto & sen alipaineputken tulppaus.

Mun pitää vielä kattoa toi konehuone jos ei joku ehdi ensin, en ole toasian ihan 100- varma tosta yhdestä tuubista kun ei oo hetkeen tullut töllisteltyä projektiauton pellin alle..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten