Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 21.12.2011, 16:40
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Joo eli meillä kaivinkoneyrityksen huoltoautona tuollainen vähän vanhempi takatuuppari scottsdale.
Liite 23780
Tarkoitus olis tuosta rakentaa toimiva huoltoauto. jotain "välttämättömiä" on jo tehty (esim HJ60 kone pellin alla ) Koneen jatkeena on th700 aski. Alkup. koneena ollut 5.7 tai 6.2 diisselikasi, en nyt muista kumpi.

Onko kellään tietoa mikä perävälitys tollaisessa on vakiona?? turbiinilukko päällä pakko ajaa yli 90km/h kun muuten käy hojon kone niin pienillä kierroksilla että sydämmestä ottaa Tarkoitus olis metsästää siihen tiheämpiä välityksiä, varsinkin jos siihen yrittää joskus vähän järkevämpiä renkaita. (nyt 235/70R15)
Eli jos jollain tietoa mistä tiheämpää perävälitystä nii olisin hyvin kiitollinen.

Ohjaustehostimen letkut vuotaa. mistä halvalla uusia letkuja??

Niin ja vähän kiinnostaa myös saako noihin jotain käytettyjä akselilukkoja mallia halpa? Tuossa kun ei tehoja ole liikaakaan ja vetää vain takaa nii ei tartte olla mikää ihmeellinen.
Olisiko helpompi vaihtaa koko akseli ?? väittäisin että pellin alla on ollut 5,7 riisseli ja perässä joku aavikkovälitys

Mutta tosiaan, ostat lukollisen akselin niin tulee samalla eri välitykset..
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten