Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik
Joo eli meillä kaivinkoneyrityksen huoltoautona tuollainen vähän vanhempi takatuuppari scottsdale.
Liite 23780
Tarkoitus olis tuosta rakentaa toimiva huoltoauto. jotain "välttämättömiä" on jo tehty (esim HJ60 kone pellin alla  ) Koneen jatkeena on th700 aski. Alkup. koneena ollut 5.7 tai 6.2 diisselikasi, en nyt muista kumpi.
Onko kellään tietoa mikä perävälitys tollaisessa on vakiona?? turbiinilukko päällä pakko ajaa yli 90km/h kun muuten käy hojon kone niin pienillä kierroksilla että sydämmestä ottaa  Tarkoitus olis metsästää siihen tiheämpiä välityksiä, varsinkin jos siihen yrittää joskus vähän järkevämpiä renkaita. (nyt 235/70R15)
Eli jos jollain tietoa mistä tiheämpää perävälitystä nii olisin hyvin kiitollinen.
Ohjaustehostimen letkut vuotaa. mistä halvalla uusia letkuja??
Niin ja vähän kiinnostaa myös saako noihin jotain käytettyjä akselilukkoja mallia halpa? Tuossa kun ei tehoja ole liikaakaan ja vetää vain takaa nii ei tartte olla mikää ihmeellinen. 
|
Olisiko helpompi vaihtaa koko akseli ?? väittäisin että pellin alla on ollut 5,7 riisseli ja perässä joku aavikkovälitys
Mutta tosiaan, ostat lukollisen akselin niin tulee samalla eri välitykset..