Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 20.12.2011, 23:05
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Reikä.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja arde Näytä viesti
Juu,kiitoksia neuvoista. Mitenkäs olisi kaikkein paras tapa ottaa nuo vanhat tehostimen litkut pois?
No, reijästähän se öljykin tulee parhaiten ulos. Semmoisia löytyy esim. letkun molemmista päistä. No,paskan jauhanta sixeen, eli letkuja irti vaikka pumpulta se isompi ja simpukalta lähtevä paluu letku ja sit puhaltaa paine ilmalla vähä joka reikään et tulee vanha öjy ulos. Viimetteeks imasee siitä simpukan ilmaus ruuvista siit päältä mitä sielt ny tulee. Sit se säiliö sen pumpulle menevän paksun letku kera kainaloon ja kaataa vaik naftaa siit paksust letkust sisään et se nafta tuo kaiken paskan tullessaan sen sihdin päältä pois. Se sihti on vaan silleen et paluu tulee sihdin päälle ja imu pumpulle lähteee sihdin alta. Se pienempi paluu letku tulee simpukalta,laiskempi mies ilman parempia työkaluja ottaa vaan sen säiliön irti ja huuhtelee sen sihdin ja sit vetää vaan uutta automaatti öljyy läpi sen ilmaruuvin kautta et öljy vaihtuu. Sit huomaa et jos koko systeemi on ollu kuivana ni ilmata täytyy,sehän käy niin et pyörät linkkuun ja ilmaruuvi auki,sit kääntää pyörästä keskelle ni ruikkaa komiasti ilma ruuvista. Jos jää ilmaa ni ohjaus nykii omituisesti,jos näin ni sit vaan uudestaan ilmata. Öljyks käy ATF DexronII tai parempi. Jotenki näin...
Vastaa lainaten