Uokki, puhut asiaa..
Monesti on tullut, itseasiassa jo vanhan 4x4sen kanssa taajoessa mieleen, että kun kerta tälläkin palstalla vaikuttaa melko monta verbaalilahjakasta sanaseppoa, niin onko juuri niin, ettei kellään olisi annettavaa lehtimaailmalle? Sinällään, tämä avautuminen on kenties turhaa, sillä useinkaan ei ole tullut palautetta itse juttujen laadusta tai tasosta, vaan ihan muista asioista.
Lehden tekijätiimiin kuuluvana ymmärrän varsin hyvin aikataulujen venymiset ym ikävyydet -tosin en niitä tietty itsekään hyväksy.. Mutta tosiasia on, että kun lehteä tekee useinkin oman toimensa ja omien touhujen ja harrastusten ohessa, jää deadlinet usein melko nafteiksi ja ylityksiäkin tulee. Näistä sitten tietty seuraa myöhästymisiä sun muuta harmia ja viimekädessähän tilaaja, eli asiakas niistä kärsii. Näinhän ei toki pitäisi olla, vaan aikataulutuksista pitäisi pitää kiinni. Mutta kuten sanottu, ymmärrän hyvin, miksi aikatauluihin tulee viivästyksiä.
Sinällään Myllikselle pitää ehdottomasti nostaa hattua siitä, että myöhästymiset on kompensoitu erittäin tuhdeilla lukupaketeilla.. Tosin, hieman mua huolettaa, kuinka lukijat tulevat vastaisuudessa pettymään, kun siirrytään takaisin ns norminumeroiden pariin. Nyt on rima vedetty melkoisen korkealle ja mielelläni itse näkisin 4x4-Maailman vastaisuudessakin paksuna eepoksena, enkä minään hassuna vihkona.
Mutta onneksi joukossamme on niitä, jotka jaksavat ottaa homman omille harteilleen ja tuottaa jotain näinkin näkyvää.. Oma osuuteni on nimittäin kuin hyttysenpaska valtameressä, kun sitä vertaa esim. Mylliksen panokseen.
|