Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76
Eihä sulla ole kitkalukkoa tuossa takaperässä?
Jos kitkalukko, niin ainakin hiacessa toimii parhaiten toyotan oma öljy, eikä ollut marmoritiskillä aivan mahdottoman hintaista.
|
Ei o kitkaa ihan mekaaninen lukko. On kyllä yks ylimääräinen kitka joka saattaa tulla alle joskus kun toiseen autoon saatan laittaa sen mekaanisen lukon. Mutta se on sitten joskus...
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76
Ja sitten sinne vaihteistoon nimenomaan GL-4 öljy ja nimenomaan 75w-90!!!!
(tulipalopakkasessa saattaa aiheuttaa ongelmia tuo 80w90)
|
Ajattelin olla ajamatta alle -30 joka oli muistaakseni jähmepiste. Ei sitä viiti vanhaa kiusata kun ei oo pakko.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76
Onko pzj:n jakolaatikossa öljypumppu? jos on niin silloin 75w-90!
Jos sulla on tarkoitus pitää tuota autoa, niin osta 20L pänikkä 75w-90, ainakin tb:llä paljon edullisempaa kuin litran pulloissa.(halvimmillaa jossain sekatavaratalossa)
Tuota perä/jakis öljyä menee uskomattoman paljon yhteen vaihto kierrokseen, tuosta 20L pänikästä vaihtaa 3x (vinssiinkin tätä gl-5)
|
Tuosta pumpusta ei ole tietoa. Samanlainen laatikko tää on kai kuin noissa monissa muissakin vanhemmissa cruisereissa.
Autoa ajattelin pitää niin kauan kuin se taloudellisesti on järkevää, näillä näkymin loppuelämän ellei parempaa tule kohdalle tai muuten kyllästy vänssäämään
Jos en nyt väärin muista niin 11,1 l kierros vinssi mukaan lukien täyttömäärä kuuteen kohteeseen.