Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrze
Oman tontin aarteet kompattu läpi, kaikissa kunnon  autoissa on metallinen letkulähtö.
|
No tuosta omastani puuttui kans kaikki huohottimen lähdöt venttiilikopasta kun auto minulle tuli, ja pikaisena ensihätävirityksenä tumppasin reikiin väkisin jotkut putkenpätkät...jotka ovat niissä vieläkin!

Ihan perus kamaa jostain raadosta mitä tallin pihasta löytyi....eli jonkun auton jäähdytinletkuja jossa sattui mitat hieman samalle hehtaarille. Takimmaiseen suora putki pystyyn, johon PORASIN kylkeen pienen reijän, johon taas sulloin väkisin ihan perus paineilmaputkea (sitä jäykkää muovista) joka sattui käymään siihen jakotukkiin putsarin lähellä ja siihen ylöspäin sojottavaan putkeen tulppa päähän (sekin taisi olla joku pullon korkki sikapaskalla kiinni

)
Etummaiseen venakopan reikään samaa jäähdytin letkua, jossa sattui olemaan soppeli 90° kulma ja taas sen putken päälle (tai sisälle) sain sullottua jotain muuta letkua, joka taas jälleen kävi mitoiltaan siihen samaiseen jakotukkiin....ja Voilà! Minulla oli toimiva huohotusjärjestelmä, joka jatkoi täysin sitä samaa rautalankavirityslinjaa jonka edellinen omista oli jo aloittanut, eikä maksanut muuta kuin vaivan!
Oikeasti ei kai tuo mitään rakettitiedettä ole Jeepin huohotus ja hyvin on mennyt noillakin sen 3-4v mitä auto on minulla ollut!