Viestiketju
:
olut ja sit sätti
Näytä yksittäinen viesti
#
4
16.12.2011, 23:26
king cap
Aktiivijäsen+
Rekisteröitynyt: 02.06.11
Sijainti: tornio
Viestit: 205
nuo hyvät ystäväni smirnoff ja karhu tuli taas käymään ja sauna kohta lämmin,että tältä pohjalta.
king cap
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: king cap
Etsi kaikki king cap:n viestit