Koukku irti!
Ite kyllä varmistaisin sen koukun saatavuuden ensten ja joskus nuo irtikoukut maksaapi saman verran kun koko koukku, jotta ottasin tuost ensin selvää jotta pääsisikö halvemalla ja vähemmällä vaivalla jos vaihtais koko systeemin.
Jos jatkat irroitusta niin oon tuon hitsauksen ja lämittämisen kannalla varsinkin jos oot uutta koukkua hankkimassa. Hitsaat isomman vääntövivun mitä siinä oli niin siitä on hyvä sit vääntää. Luistoaineita myös sinne väleihin, ensin ruosteen irroittajaa ja sitten jotain öljyä.
Omassa Libertyssä oli kanssa irtokoukku kiinni kun sen hankin enkä sitä ole saannut vielä irti parista kovasta yrityksestä huolimatta. Olis olemassa kaikki säilytyspussit ja muovi tulpatkin.
t. Ismo Ämmä
Viimeksi muokannut ImacInnes : 15.12.2011 10:46
|