Omat lehdet paikoilleen ja 7cm paketti tuli alas. Tämä hyvä.
Pääsi suunnittelemaan kaarien avarrusta. Onneksi oli jo nuo pyörät niin ei tarvinnut arvailemalla suunnitella.
Tehostimen pumppu on 740volvon kiukaasta kun sellainen oli edellisessäkin ja tuntui toimivan hienosti. Kiinnitysrauta löytyi sopivasti Makelj:n myyntitopikista. Tosin oli tojon pumpulle mutta muokkaus oli helpompaa kuin tyhjästä aloittaminen.
Ohjausiskari Wranglerista kun Rulpalta halvalla sai.
Tehostinta testatessa tuli heti vastaan murheita. Ratti tempoi itsekseen puolelta toiselle pitäen melko pahaa kurlutusta. Tovi ongelmakohtaa tuli etsittyä mutta puolivahingossa selvisi syy kun simpukka oli purettu.
Salosta onneksi Arton nurkista löytyi ehjä simpukka tilalle.