Suzukin omat akselit heivattiin mäjelle vaikka ehjät olivatkin.
Hiluxin etuakseli ja läjän taka-akselin kun pitäis kestää huomattavasti paremmin.
Murrosjumppa kun ei ikinä ole mukavaa. ( tai no joo on sivusta vittuilijoille)
Alunperin oli tarkoitus muokata korvakkeet patrolin lateille.
Niitä kun jäänyt nurkkiin useampi kierros ja ovat paljon pidemmät.
Läjän simpukka rungon kylkeen ja trailgearin varret napoihin.
Näillä eväillä tangot sai latien yläpuolelle ja tehostuksen pitäis olla riittävä.
Suoran sektorivarrenkin hommasin mutta ei se sitten sopinutkaan,otti kiinni rungon alareunaan.
Patrolin jouset sovitettuna ja yritin etsiä joustattelemalla parhaat kohdat riipukkeiden kiinnitykselle.
Muuten olis tullu ehkä ihan ok jousitus mutta jäi niin pirun ylös vaikka paikoillaan oli vaan kaksi lehteä.
Hefteissä olleet korvakkeet rungosta sinne kuuluisaan Kuubaan ja sovittamaan uusia suzukin omille lateille.