Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 08.04.2004, 21:27
Pasi Pasi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 12.03.04
Sijainti: Pornainen, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tuossa hieman ihmettelin että ei se pajeron perä nyt kauheesti tunnu joustavan.


Mutta mikä siihen mahtaa olla syynä? Kuten kuvasta näkyy niin perässä on kierrejouset. Ei se jousista voi olla kiinni. Perässä on jäykkäakseli, kuten suznassa, mutta silti joustot on paljon pienemmät. Voisko syynä olla iskarit? Ei jousta tuota enempää. Silloinhan uudet pidemman jouston/liikkeen omaavat iskarit olisi tuohonkin ratkaisu.

Kertokaas nyt joku viisaampi.

-- Nelivetoinen koppimopo on kaikkien unelma --

Nerd-O
Ja tuon Pajeron etulokarille pitää kai tehdä kevyt leikkausmuotoilu ennen kuin rengas muotoilee sen ihan omin päin. Tai sitten pitää niitä vääntösauvoja ruuvata lisää ja/tai laittaa tukevampi tai paksumpi rajoitinkumi kten KooPee ehdottikin.

Muuten ajelu oli iloinen kokemus. Pajeroa pitää ulkoilutta jatkossa ahkerammin, eli kun vain perhe sallii...

T Pasi

--
T: Pasi & Pajero -89 3.0V6
Vastaa lainaten