PRKL..
Töihin lähtiessä rutinaa, sammutin laitteen ja hämmensin pikkutangolla, päästiin liikkeelle, noin kilometrin. Rohinaa ja jakis "välivapaalla" tai jotain. Kävin auton alta vääntämässä vivuista jakista jollekin pykälälle (onneks on taskulamppu yleensä mukana), mutta vain hidas neliveto pysyy päällä.
Joskus kuulin, että jakiksen sisällä nailoniset "liu'ut" vois olla finaalissa, koitan ehtiä työpäivän aikana googletteleen niitä. Tietääkö kukaan pitääkö koko jakolaatikko irrottaa vai pääseekö sinne järjellisen työn rajoissa kurkkimaan jotenkin? Vai onko koko pa$k@ laukeemassa? Mikä muu vois vaikuttaa?
Jakolaatikon vaihdekeppiä koitin/säädin pari viikkoa sitten, kun ennen hyppi tiukoissa jarrutuksissa kans pois päältä. Se auttoi ja kaikki toimikin, kunnes siis tänään...
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=71596&highlight=np+208+jakolaatik ko
Tuolla oli vastaavaa pulmaa 203:sen kanssa, mutta taitaa toi 208 olla aikalailla erilainen?
Kyl on hianoo tää ajelu harraste/käyttöautolla, pysyy elämä jännänä.