Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late_
"Turboruuvilla" saat vain nostettua paineita vakiosta jonku määrää hukkaportin kello, et laskettua.
Jos se ahtopaine yhtäkkiä hyppäsi noin suureksi niin sulla on todennäköisesti joko hukkaportin kellolle menevä letku irti tai rikki, itse kello rikki tai kellolta hukkaportille menevä tanko irti.
Sen kellon toiminnanhan voi testata vaikka työntämällä paineilmaa paineenalentimen kautta kellolle ja tarkistaa että se avaa hukkaportin läpän oikeassa paineessa.
|
okei, taas oppi uutta. aika noviisi näissä turbohommissa ni onneks älyää kysyä enneku tekee

täytyy noi letkut tutkia iha ensimmäiseks. nii se paine nous ton syöttöjen noston jälkee, onks se iha normaalia?
...kyselyikä on koko ikä....
edit. letku ehjä. täytyy huomenna laittaa paineilmaa kellolle ja kattoo aukaseeks se ees mitää.