Viestiketju: NajaMog
Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 11.12.2011, 15:55
sirP sirP ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.06.05
Sijainti: Turku
Viestit: 1.643
Perusasetus

Joo hauskaa taisi taas olla ja iso kiitos Reimalle sapuskoista ja juomista sekä muille tallille saapuneille kavereille mukavasta illasta. Tuossa muutama kuva.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	10122011476.jpg‎
Views:	802
Size:	90,1 Kt
ID:	23548   Click image for larger version

Name:	10122011483.jpg‎
Views:	808
Size:	92,8 Kt
ID:	23549   Click image for larger version

Name:	10122011481.jpg‎
Views:	805
Size:	91,6 Kt
ID:	23550   Click image for larger version

Name:	10122011480.jpg‎
Views:	822
Size:	94,9 Kt
ID:	23551   Click image for larger version

Name:	10122011478.jpg‎
Views:	772
Size:	93,3 Kt
ID:	23552  

Vastaa lainaten