Ei taida saada semi-float akselista kestävää läpimenevällä pinjonilla,siis jos meinaa että 2 kpl murikoita "vastakkain", vaatis ainakin kaikkien läpi menevät pultit, ja tukiholkit akseliin ja jonkin patentin laakerivälyksen säädölle jne
niin se on semi-float= puolikevennetty= vetarit kannattaa renkaan vrt bj-40 ja hj-60 vm -80 ja -81
täyskevennetty taasen hj-60 vm 82-> eteenpäin, siis vetoakselin voi jättää pois ja rengas ei lerpahda tms.
Tuo 3. akselin veto 2. jakolaatikolta, siis alkuperäisen jakiksen läpi tuodaan
vaihteiston pääakselilta kardaanilla veto ylimääräiselle jakikselle, josta sitten
veto vain tuolle ylimääräiselle akselille.
Ja jos tosi erikoista tavoittelee, niin se ylimääräinen akseli hj:n alkuperäisten akselien väliin, ja nimenomaan etuaksula ohjauksella! (silloin tuo keskimmäisen akselin jakis takimmaisen akselin takapuolelle,
ja ylitykset pois ja akselivälistäkin vois pikkasen lyhentää

)