Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jeepp
Oisko kellään ylimääräisenä vakaajan tankoa ja muita hilppeitä mitä siihen tarvii?
Mitä osia siihen tarvii ku motonetissäki oli vaikka minkälaista yhdystankoa yms..
Ku pitäs katastaa 
Asiasta puolukkaan..
Onko normaalia kun korotin vääntösauvoja kiristämällä keulaa 4cm nyt moottori alapuolella olevaan tukin tankoon tuli maasta 34cm MUTTA ohjaus meni päin perseitä 5cm tuli aurausta ja sitä ei saaa sitte millään kohille, ainakun siirtää autoa ja mittaa uuestaan niin heittää sen 3cm ja tiellä kun ajaa niiin nykii vuoron perään oikialle taikka vasemmalle. 
|
Taitaa olla ylätukivarren pusla menehtymässä, jos nykkii... Itellä Pajerossa sama vika, ja katsastuksessa sen selville sai... En oo kotona saanut keulaan niin paljooo painoo, että näkis et onko välystä... Mut voi olla testitavasakin vikaa ku nostan autoo ylös kokonaan ja sit lasken jonkin pöngän päälle ja kokkeilen...
Testaa tunkilla nostaen tukivarresta ja kokkeilet rengasta väännellen, että onnko välystä... Ja toiselle puolen sama juttu (mulla vaan toisella kylellä sillon vika)...
Ja vakaajatankohan ei siihen auraukseen vaikuta noi... Mut mulla osia kyllä, jos tosiaan tarve tulee. Ku tallissa nytkin yks Kingi (D21 ja TD25, sekä 4WD) mistä vaihteiston otin pois ku hakija tulee. Ja pihassa pari muutakin (mitkä kyllä ajoon menossa).