Jos tuo on lähes tukkeentunut karstasta tuon egr:n takia, niin:
Itse pistäsin tuohon sulkulaipat, niin kuin tuossa aiemmin joku jo ehdotti.
(Bilteman punanen moottorisilikooni huomattavan hyvää tiivistämiseen)
ja sitten noista alemmista aukoista ulos kattilan pohjan tuntumasta, ja noista ylemmistä aukoista 5-haaralla? yhteen ja korkeahkon kattilan keskitason yläpuolelle, mitä lämmitetään esim. vesihauteella- valopetrooli kiertää omalla lämpötilaerolla, ja esim 90 asteisena.
p.s tuossa alastulevassa letkussa ei saa olla yhtään ylämäkeä, tukkeentuu paskasta
Ja minä liuottaisin ensimmäiseksi valopetroolilla (tuon dsl/pö kanssa touhusin aiemmin, mutta nyt tuntuu että valopetrooli paljon parempaa, liekkö sitten kroppa päättänyt että ei enää dsl....)
seuraavat lillingit vois olla sitruunahappo, asporex tms. liuotepesu tai jopa konetiskiaine toki jos joku kastanpoistoon hyvä, niin sillä pääasia on että lämpöä ja jatkuva kierto (paljonko tuo forte kestää lämpöä, ja myydäänkö litratavarana?)
Ja tuolle egr:llä kannattaa tehdä tiiviste alumiinipellistä, ja jättää se isoin reikä
tekemättä

(voi toimia aivan hyvin, tai sitten ei, uudemmat poksit vaatii enemmän huijaamista)