Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 09.12.2011, 06:18
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
2.5TD/TDIC pätkäpajerossa on muistaakseni aina avoin perävälitys,mutta 2.3TD ja pitkissä on tuo höpöhöpö kitkalukko joka luistaa tarvittaessa. Välitys sarjojahan nuihin ei oikein tahdo saada mistää jakikseen,ja tuon ARB:n lukon saa vaan 9"perään joka löytyy esim V6 mallista,taaksehan voi aina näppäillä kemppilukon. Tuo etupäähän on ihan yhtä paska kuin kaikissa erillisjousitetuissa,ainut ero Hiluxiin että sauvat vaikuttaa alatukivarsiin,jolloinka yläpallon tiputtaminen ei auta mitään. Vähänkään kun omaa ajosilmää niin hyvin sillä pääsee,tullut todistettua monesti.
Mulla on 1986 2.5 TD, ja siinä on kitkalukko takana. Lisäksi siinä lienee jotain vikaa, sillä mailaa annettaeessa se jopa pitää.

Pajerosta kun kirraa keulan ylös, niin keula menee vaikka mistä yli. Mutten sitten on taka-akselista kiinni kivillä ja kantojen nokassa.
Vastaa lainaten