Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.12.2011, 22:03
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
eipäs ny käsitetä väärin, vaikka gines ja vähät päivät painaiskin...

mun tarkoitus oli olla opastava, eikä kieltää / tyrkyttää mitään, lähinnä halusin herättää ajatusta...

oletko käyny esim suunnistuskisoja kattelemassa ? ei näissä piireissä juuri toisten vehkeille naureskella, ennemmin päinvastoin, ainakin ite oon kokenu lajin harvinaisen avoimena ja kannustavana, toisin kuin monet muut salamyhkäiset nopeuslajit - pahimmat (lue "parhaat ja kokeneimmat") neuvojat jotka aina tietävät muunmuassa kaikesta kaiken, löytyvät lähes poikkeuksetta yleisöstä, ja useimmiten puhaltaisivat jotain muuta kuin 0-alkuista, ja tietysti myös täältä netistä

joka tapauksessa, pitkää pinnaa, rakentamisen iloa, ja sitkeyttä perehtyessäsi lajin saloihin...
Joo täs nyt on hetkittäin sellaisia hermot menee-fiiliksiä kun töistä soitellaan koko ajan ja HDJ seisoo jossain kotopihalla ja loppusota edessä...

en usko että kukaan olis nyt pahuuttaan "lynkanny" mun suunnitelmia, haluan vain että tämän viestiketjun perimmäinen tarkoitus selviää kaikille, eli tarkoitus on pitää hauskaa halvalla, herättää hilpeyttä ja muutenkin mulla on ollu taipumus olla joka asiassa hieman erilaisempi

Esim jos sijoitan 5000€ kisailuautoon, mitä "tarvitsee" muutaman kerran vuodessa, niin sitä sitten pitää käyttää! Ammatin vuoksi on varmasti joskus vaikeaa päästä joihinkin kisoihin (viimeksi kun kuortaneella oli kisat nii ajelin kuortaneelta haketta ja tyydyin näkeen offiautoja vain pikaisilla kahvitauoilla mäyryn nesteellä) niin ei sapeta niin paljon ku siinä hommassa ei oo ihan tuhottomasti rahaa kiinni.

Olisko pohjanmaan/mäntän suunnilla mitään kisoja tiedos keväällä nii pääsis tutustuu radan varresta? pystyykö kokeileen hoodeejiilla ilman lommoja ja auton hajottamista et millaista se on?
Plus muita romuja
Vastaa lainaten