juu alotetaas uus rojekti ni ei lopu hommat kesken!
eli heinolan rossista haettu kakalle haiseva solihveri muuttuu tiukalla tahilla erittäin eteneväksi vehkeeksi...
putjetti rakenteluun on jus senverta mitä viikonlopun jälkee saa pullon palautus rahoja. ... ..
hieman tehtyjä tekoja ja speksejä tiskiin:
-4tahti puputin. teho ei tiedossa mut joku keravan teini on jotaki jekkua tehny dovn paippiin. viritetään lisää. kuva myöhemmin
-etu akselilla soa mut mällätty johokki ku T-pala hassusti ikäänkuin kolmi ulotteisesti kieroutunut. tähän ratkaisu jo keksitty kuvia myöhemmin..
-virta lukko oli ruuvvarilla rikottu+tanko lukko hajotettu.. varmaan ollu avaimet hukassa
-köykämiini vanteet ja all terrainit alla. karkeemmat kumit hakusessa. ehkä 110/90 boggerit?
ja sit itse rojektiin. eli tässä hieman aloteltu.

lukolle men 4 johtoa. nuo musta/pun ku tyrkkää yhtee ni tarttaa.. ihan vaa jos joskus jonku tarvii saaha tämmöne avaimetta käyntiin

mettä vehkeessähän pitää olla tietysti kenoni valo! eli 35hattivattinen irto pallasti ja pilteman lisäpitkä. h3 lamppu ja poltin h3 ei tietty sopinu ilman jesaria ja possumassaa...

syviä vesistön ylityksiä ajatellen uhrasin varastoista löytyneen venäläisen kaasu naamarin väli letkun norkkeliks. huohottimet ja muut höhöttiment kans nousee ylemmäs. ja pysty pakari tulee kans
työ valoja tulee vielä, jostaki ilmaseks/halvalla tönkiän vinssi tietysti ja kunnon veto pisteet.
ja ihan vaan sen takia tein rojekti topikin tänne tsid tsäddii ku pitää saaha vähä vapaata autoista taas
hyviä kehitys ideoita/ vittuilua otetaan vastaan.