eilinen vapaapäivän puolikas menikin hienosti tojotan kimpussa, ja sille olikin jo tarvetta.

huppista heijaa kun laakerin häkki hiukan haperona.

Jos joillain on tuo 1o tuumanen vanne lähellä niveltä niin noilla laakerin välyksillä oli vielä lähempänä. pajalle ajo kuulosti jo melko pahalta.
jospa nuo milnerin murrokset kestäs. ei ollu ainakaan yhtä isoo välystä kuin noissa entisissä birfieldin murroksissa. (2-3mm)
jääpähän kaksi vara murrosta vielä ehjäkis. mikä ei ikinä ole huono asia.. Tuli vaihdetttua myös uudet tamgearsin liukulaakerit maljoihin kun entiset oli lähteny liikekannalle ja välystä liikaa ilmaantunut. hiukan hoonia että tarpeeksi välystä uusiin että mahtuu vassut väliin. samalla parannetut stefat etuakseliin että ei mee öljyt suotta maljoihin vaseliinia pesemään.
Pyörän laakerin eka kirintä ilman sopivaa hylsyä oli täyttä paskaa, liian tiukkaan tuli vahingossa kirittyä js ekan ajolenkin jälkeen oli hiukan lämmennyt napa. no siitä sisuuntuneena seuraa seuraavaa

putkea ja sopivaksi koneistettu malli By Bryggi

Nyt neon naitettu väkipakolla

ja huppista, muju tippui lattialle ja sieltä ilmestyi tämmöinen avaimen tapainen tojotaan. ja tilauksia odotellessa kaikille tarvitseville. itse saa mieluisen päädyn hitsata. vanhan hylsyn laitan itse että saa momenttia käyttää jos tarvis tulee.
Harmittaa kun huollon takia meni eilinen mahdollisuus ajella, ja tänään olis lapinlahdella ollut ajot minne taas ei päässyt kun piti töissä olla koneita huoltamassa kun kerrankin pysähdyksissä olivat