Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.12.2011, 18:49
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BillyJoe Näytä viesti
Mulla on kans Harman Kardonin AVR-245 viritinvahvistin ja siinä HDMI-liittimet on vaan johtosotkua helpottamaan tehty jakotukki. Eli vahvistimessa ei käsitellä Ääntä eikä kuvaa ollenkaan. Lisäksi ääni ei siirry HDMI-kaapelia pitkin ollenkaan tässä minun tapauksessani, vaan se pitää siirtää erikseen optisella piuhalla Että se siitä johtoviidakosta pääsemisestä... Nämä "ominaisuudet" paljastuivat kuitenkin vasta paljon laitteen ostamisen jälkeen. Nykyään vahvistimissa on jo kuvankäsittelypiirejäkin.
Koskas noi harman-kardonit on noin paskoiksi menneet? Sonyn urpouteen ja laaduttomuuteen muutenkin olen kyllästynyt jo vuosia sitten. meille ei ihan äkkiä ole tulossa sonyn tuotteita, enkä niitä kenellekkään voi suositella. Poikkeuksen tekee ps3, sellanen meiltä löytyy. Heti kun joku muu kuin sony tekee niitä niin vaihtuu sekin.

Mitäköhän noilla vahvistimilla sitten tehdään jos ei niillä ääntä käsitellä ja vahvisteta? Kyllä sen nyt niin pitää olla että on mahdollisimman lyhyt signaalitie.

Mulla on silleen paska tilanne että ei telkku näy kuin satelliitista ja sateliittiboxi on vain hdmi 1.1 eikä siis cec yhteensopiva. Siksi joutuu kikkailee et asetuksista on sille laitettu ääni ja kuva kulkee eri reittiä. BD-soitin kyllä tulee yhdelle digitaalisella kaapelilla vahvariin.

-sami-
Vastaa lainaten