Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 05.12.2011, 22:24
tonikki tonikki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.09.11
Sijainti: Kajaani
Viestit: 436
Perusasetus

Datsun pickupissa tulee ainakin vastaan ongelmia risukeulan kanssa. Korkeutta ja joustoja hankala saada lisää jos ei akselia vaihda kiinteäksi. Lyhentää saa ylitykset pois. Kitkalukko helppo muuttaa melkein 100% lukoksi (tasauspyörästö toimii pitävämmällä alustalla mutta pehmeässä vetää molemmat renkaat) lisäämällä paloja.
SD25 koneita ei kärsi ahtaa ainakaan korkeilla paineilla. Kannessa insinöörimoka, ja tiivisteet palaa. TD25 koneen vaihtamalla ilmeisesti hiukan kestävämpi kansi.
Ilmeisesti näihin laitettu myös terranon koneita ja tekniikkaa jolloin löytyy isompaa konetta ja tehdas ahdettuna niin saattaa kestää ahtamista paremmin.
Lava pois ja kierrejouset lehtien tilalle niin saa takaylitykset kokonaan pois.
Vaihdelaatikon alkuperäinen pakkiratas ei kestä kauheita. Hajoavat yleensä maastokäytössä helposti ja varsinkin isoilla pyörillä ja tehoilla.
Osia löytyy suht. hyvin. Mutta SD23 ja 25 mallien kannet alkavat olla ilmeisesti jo harvinaisia.
Datsun Pickupeissa (83 mallissa ainakin) on jakolaatikko suhteellisen alhaalla, vaatii hyvän panssaroinnin tai laatikon siirron turvallisempaan paikaan.


Tuommoisilla muutoksilla varmaan ihan kelpo suunnistusautokin. Aika pienellä budjetilla nuo muutokset voi toteuttaa. Ja itse autot ovat halpoja tosiaan.

Viimeksi muokannut tonikki : 05.12.2011 22:26
Vastaa lainaten