Eilen sitten kyllästyin kun jakis pudotttaa pykälän pois päältä äkkijarrutuksissa tai kovissa töyssyissä. Löysäilin vaihdevivun välitystangon niin, että vapaata liikettä oli reilusti ja ajelin pakkoykkösellä.Kiitokset Rytarille vinkistä!!
Kiihdyttelin voimakkaasti (tietysti teho/painosuhteen rajoissa

) ja tein lukkojarrutuksia. VOITTAJAFIILIS; pykälä pysyi päällä. Sitten alkoi tangon säätäminen kohdilleen, ja vielä ei taida ihan olla hjuva, koska kangertelee hitaalle nelivedolle laitettaessa. Kuuluuko vaihdelaatikon muuten olla tossa "pikkukeppiä" hämmennettäessä vapaalla vai parkilla?? Vapaalla kai?
Jakolaatikon taidan nostaa alkuperäiselle korkeudelleen myöhemmin, kun vaatii ainakin toisen pakoputken muokkaamista. Ei nyt jaksais alkaa...