No itse suosisin tota A vaihtoehtoa. Kun sulla ilmeisesti on tarkoitus tehä peli joka olis pitkään hyvässä iskussa. Niin siloin ehottomasti tinaus saumoihin. Lasikuitukitti ei estä ruostumista ym. Mut ku tinaat saumat niin ovat ainakin tiiviit ja ei pääse lika ja kosteus niihin. Lasikuitu elää suomen olosuhteissa niin paljon että alkaa rakoileen. Itse en käyttäisi peltipohjissa sitä ollenkaan juurikin sen elämisen takia. Massa saumoihin vasta maalin jälkeen ja kotelo aine koteloihin ehottomasti ja sekin sellaista joka ei oo vaha pohjaista ainetta. Vahapohjainen kotelonsuoja ei imeydy. Ja siihen kotelonsuojaan vielä vanhaa moottori öljyä 1/3 osa ja kuumana se mömmö niihin koteloihin..
Happomaalin päälle ku vielä laitat epoksi maalin ja sitten pakkelit niin ei ainakaan pääse ikinä enään ruoste ottaan. Siitä on kahta kuntaa että milloin se pakkeli laitetaan maalin alle vai päälle mut ite oon ajatellu niin että se kyllä pysyy yhtä hyvin kummallakin pinnalla mut jos se sattuu irtoaan niin olis ainakin maali alla ettei pääse sit kosteus peltiin suoraan.
Mutta mää en oo ammattilanen maalaus hommissa. Kovasti vain harrastan ja jokunen pirssi tullu läpikäytyä niin niillä pohjilla neuvon. Niin ja ainahan pitää myös ottaa huomioon mitä ainevalmistajat sanoo.
|