Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 03.12.2011, 13:25
Jp:n Avatar
Jp Jp ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 14.08.03
Sijainti: KSNK
Viestit: 932
Perusasetus

laitetaans kans kuva eilisistä turailuista, eli vinssin päätylaipan korjaus versio2, eli hitsasin noi syvennykset kokonaan täyteen. Eihän noikaan varmaan kestä jos rumpu tulee toispuoleisesti täyteen, mutta jos nyt vähän paremmin. kännykamera ei ole kovin laadukas
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	02122011052.jpg‎
Views:	319
Size:	88,2 Kt
ID:	23369  
Vastaa lainaten