Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dectane
Aika paljo teillä on kyllä ollu pajeroissa ahtoja, ainaki mun mielestä.. Alkaa varmasti jo pakopaine karkaileen  Laittakaa samalla ne pakopainemittarit kun noita turboja laittelette niin näkee vähän mitä silläki saralla tapahtuu
|
Tuon kokoisella ahtimella niin ei varmasti pakopaineet karkaile 1,4bar paineilla,eikä tuolla 2,3TD vakio ahtimellakaan. Nuo molemmat on oikeasti kunnon kokoisia kun vertaa tuohon 2,5TD pikkupaskaan. Eikä sinun tartte niin siitä laatikosta huolehtia,se ei enää ole niin heikko kuin 1gen pajeroissa. Mutta oikeassa olet,pakopaineita ja myöskin lämpöjä kannattaa seurata,varsinkin lämpöjä VNT kanssa,tulee äkkiä juuttuva/puuttuva siipinen