Viestiketju: NajaMog
Näytä yksittäinen viesti
  #161  
Vanha 01.12.2011, 20:09
RJCOBRA RJCOBRA ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 30.12.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 847
Perusasetus

tänään otin sit koneen pois paikaltaan että saaraan alusta hitsuuteltuu kunnolla kasaan. meil o Jyrkin kans vähä sellanen sopimus et mää voin hitsata sellaisista paikoista jossa määrä korvaa laadun ja mikä ei jää näkyvii ja Jyrki sit näkyvät osat laadukkaasti. tästä yritetään taas jatkaa.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Najamog 001.jpg‎
Views:	830
Size:	89,3 Kt
ID:	23345   Click image for larger version

Name:	Najamog 002.jpg‎
Views:	803
Size:	93,4 Kt
ID:	23346   Click image for larger version

Name:	Najamog 003.jpg‎
Views:	801
Size:	94,0 Kt
ID:	23347   Click image for larger version

Name:	Najamog 004.jpg‎
Views:	821
Size:	95,9 Kt
ID:	23348  
__________________
Kyl määki Turuus kerra
Vastaa lainaten