joo eli susuki lähti maailmalle, ni alotellaas tällane uus rojekti. ostovaiheella täysverinen citymaasturi toyota vuosmallia 89 ja moottorina se 2lt:
ensimmäiseks piti keulasta riisuu tuo afrikan elefanttirauta ja pakoputki meni uusiks. kylkiputki 2tuumasella simonssin läpihönkäävällä vaimentimella.
aihiona tuntus olevan varsin kopakka peli, jossei tarviis hitsatakkaa nii paljoo ku susukia tuli turattua.
nurkassa oottas vanteet uusia renkaita ja vinssi oottaa et lunssa väistyy pois ni sais paikallee
renkaiks on maailmalta tulossa coopperin stt:t 33x12.5x15 kokosena.
to do listalla talvea varten:
-valoa pitäs saaha ympärille ja varmaa jonkuulaine kattohäkki myös
-korotus vähän auki viel, 2" varmaa maksimissaa (tähä otan vinkkejä millä jousilla tollasen korotuksen sais, vanhoja juttuja luin noista motonetin ladan / volvon kuormajousista mut ei näy enää olevan saatavilla sellasia ni onko muuta vaihtoehtoo ku korotussetit?)
-vinssi kii keulaa ja ehkä jotai rautaa
-takapuskuri palkiks
-helmapalkit
-moottorii vähä hönkää lisää, aluks ainaki syöttöjen ruuvaus
-la -yhteyksiä jonkuulaisia
-snorkkeli ja huohotukset ylemmäs
-aluks takaperän lukkoa jos sais piukattuu (pietää budjetti kurissa)
vinkkejä / kommentteja / näsäviisasteluja otetaan mieluusti vastaa
nuo renksut vanteinee on muute myynnissä tuol rengas-puolella....
ja noitte vanteitte päältä lähtee noi renksut edukkaasti jollekki, aurorat mistä 3kpl hyvällä kuviolla ja yhestä syöny sisälaidan (juuri minimipintainen)